Only Hope?

Soooolsken!
Underbar dag, minst sagt. Känns så rätt på så många sätt!

Fick ett samtal från Fiffi och fick springa ner på systemet och handla till gänget, tungt med öl och cider till tre pers! Men uppför backen och in till mamma. Lämnade påsarna där och sprang ner på stan. Hittade halsduk och vantar. Hade ju en mega halsduk som jag bara älskar men den känns lite lätt överdriven när solen skiner och det är massa plugrader..Så en tunnare fick det bli. Mys!

Petter ringde..Blev SÅ glad :) Fick snacka lite skit och skratta. Uunderbart! Så många cider vi ska dricka denna vintern. Blir många missade tåg har jag en känsla av ;) Pamplemousse :P
Raj Raj nästa helg. Jag vill verkligen inte missa det... Nån som vill jobba natt för mig? Snälla?!

Once I ran to you
Now I run from you

Tainted love är jäkligt bra...Iaf  Marilyn Mansons version! :)

Såg ni IDOL igår då? Vad tycktes?

Ikväll ska de pimplas vin!


image348

Får jag lov att bjuda på ett glas? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0