Oskyldig..

Det är jag det!
Har precis käkat frukost här i mitt vardagsrum.. Och betalt räkningarna under tiden..eller ja..lagt in dom så dom drar pengar på fre iaf :) Har till och med betalt tv-licensen...under mycket morrande iofs men nu är skiten betald för ett tag framöver...

Har ett lite lätta huvud idag. Och det ska snart få vila på kudden..
Har småplaner hela resterande veckan.
Imorrn måste jag handla hem lite grejor på eftermiddagen.. Kyl frys och badrum börjar bli tomt..
På fredag måste jag handla present till BB.
Lördag morgon ska tillbringas med pinglan...ska planera lite...kommer inte alls o va så trött...På kvällen bär de av till BB, ska fira honom lite :)

Söndag är det tolvtimmarspass som gäller.

Tjaa....vi ses onsdag? :P Om en vecka med andra ord!

Nu ska jag nanna!
Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0