Pust.

Lång dag idag känns det som.
Har verkligen varit duktig på att träffa folk denna veckan känner jag. Känner mig dock helt slut ikväll.
Varit hos storebror och firat systerdottern. Kul att träffa den sian av släkten lite grann...Mys!
Blev god mat och tårta och massa kaffe. Detta ständiga kaffe, jag borde sluta!

Är hemma nu. Sitter på en sittpuff och har ett svårt val framför mig. Vad ska jag kolla på på dumburken? Ska jag sätta på en film, i så fall vilken. Eller nåt på TV..dvs en film där eller kanske en serie. Nån som har nåt tips?

Thriller på femman låter iofs intressant. Blir nog den. Slutar dessutom kvart i tio så då hinner jag med en film till om ska ska vara.
Skönt med reklampaus ikväll också då det ska fixas te och grejor snart :)

Skulle ju dammsuga...Men nej. Jag bäddade rent sen tog krafterna i ryggen och nacken slut. Nu blir de liggande läge i soffan!

Ha en riktigt fin söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0