Samma Dilemma?

God förmiddag!
Måndag morgon, 7 nätter framför mig.. Hjälp. Varför är man alltid som tröttast på måndagen? Eller tisdagen är nog värst i mitt fall.. Hm. Jaja det löser sig.

Jobb gick ju iallafall bra igår. Trivs på dagpass, skönt att sova hemma i sin säng på nätterna! Men man glömmer fort hur trött man är när man sitter på tåget vid 23 tiden på kvällarna. Jaja.. :)

Sovit sådär inatt. Mycket som snurrar i huvudet just nu. Vid helt fel tillfälle, jag har inte tid :(. Egentligen borde det vara så fruktansvärt enkelt?
Skickade ett argt sms till Åse inatt när jag var på väg hem.. Hennes svar i morse började med "Skämtar du??"
Nej... Dock börjar jag undra om hela grejen är ett skämt?

"I really miss your hair in my face..."

Jag har tvätt om en halvtimme..Sen ska resterande av dagen ägnas åt en miljon power-naps. Inte så mycke att fixa här hemma, inget som inte kan vänta i alla fall.

ARGH! Jag blir galen här!

Kommentarer
Postat av: sandra

måndagar e hemska alltid! vi får ta o ses en dag. nu jobbar vi massa denna veckan båda men en annan dag sen. vore trevligt! Pussåkram

2007-10-22 @ 12:16:55
URL: http://lsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0