Söndagsmiddag

Kort och gott.
Vi har haft våran sista sådan nu. Nu väntar jag bara på att Petter ska komma hit och hålla mig sällskap resten av natten..Haha nej inte riktigt kanske.
Var ju däröver innan jag började, hann dock inte snacka så mycket så de får bli nu när han slutar istället.
Går precis lika bra det med tanke på att jag inte har ett dugg att hitta på inatt.

Är ju nästan klar med mina grejor...Så..tjaa..hmm?
Så går de när man börjar 19,00 en söndagskväll, man hinner liksom med lite mer :)
Har hunnit plöja igenom alla favoritbloggarna också, trevligt bara det.

O så var det vintertid ja, hjälp vad tidigt det blev mörkt nu ikväll! Men det är väl inte lönt att gnälla, inte mycke som blir ljusare för det. Gäller väl att ta vara på allt dagsljus man kan få istället! :)

Båda "Tobbarna" har chockat mig lite idag. Tobbe servis genom att ge mig en hjärtattack när han rusar fram och skrämmer halvt ihjäl mig..O den andre Tobbe genom att avslöja en del stuff ;)
OjOj :P

Blev bara 0,5 liter kaffe idag :P Inte såå farligt. O en liten rättelse till ett av inläggen från igårnatt.. inte 07,75 liter,..0,75 är det rätta! Pappa har koll han!

Näe..nu ska väl snart grabbarna gå hem här.. Och jag ska... Softa vidare :)

Sov gott!

251956-391
En av alla höstbilder som jag knäppte i morse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0