Sovmorgon!

Guuud så skönt!
Vaknade vid 8.. En viss ringande mobil :P
Somnade dock om vid halv nio och sov till 11...Har jag inte gjort sen...Eh? Kan inte ens minnas det. Kom dessutom i säng rätt tidigt igår. Innan 12 iaf!

Nu ska jag ta tag i disken och sen trycka i mig lite käk. Sen ner på stan med mamma..och sen äta middag med henne. Sen äre dags att åka hem och duscha, spika fast kablar och korka upp en flarra vin :)
Ska bli nice!

Idag måste jag ringa Petter!
Har inte pratat med min Pingla på en vecka :(

Lyssnar på allas vår Enrique här också..

"Maybe You were right.
Or maybe I was lonley?
I don't wanna fight.
I'm tired of being sorry."

Bjuder på lite lördagsgodis så här på förmiddagen:
Jag kan bara säga det en gång till: Vilken dag som HELST i veckan!!



image347

Kommentarer
Postat av: Eva

Honom ska jag lätt drömma om i natt!!!

2007-10-07 @ 02:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0