Speeddating

Känns som att jag har sysslat med det idag!

Tvättade alla mina ton tvätt. Hem och in i duschen.. I bilen med Pappa...Käkade på vägen upp till oskarsström. Träffade syster och systerdotter..Kaffe och kanelbullar, kalasgoda, tack!
Hem fort som fan..Fixa nytt kaffe och smälla ihop lite våfflor..sen nytt besök. Hej och hå!

Blev precis lämnad ensam i lägenheten och har klarat av tandborstning..Kollat upp tåg inför imorgon och nu kallar sängen, måste ju trots allt upp rätt tidigt.

Bra dag i alla fall, underbart att träffa massa folk ibland.

Imorgon har jag ett viktigt möte..Håll tummarna gott folk!
Sen köttbullar med Babe, fika med Dessi och förhoppningsvis träning på eftermiddagen och sen en "date" på kvällen.. Håller tummarna för det i alla fall :)

Natti era små troll!
Kramar

Kommentarer
Postat av: BIG-B

Jag inte bara håller tummarna,jag kramar dem som en galen irakier i hjärtat av washington....

2007-10-05 @ 18:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0