Svullo-dagen med stort S

Hej hopp!

Insåg precis att halva onsdagen har försvunnit utan att jag har skrivit en enda blogg..Hoppla? Nätverkat strulade fortfarande i morse, funderade lite på att slänga ut den förbannade netgearen genom fönstret...Men nej...Gav mig inte och till slut fick jag skiten att inse att jag är mest envis, så det så!

Har varit duktig idag. Så pass duktig att jag har fötjänat all skitmat som har landat och ska landa i min kropp idag. Käkade faktiskt havregrynsgröt och drack en smoothie i morse, så det är kanske inte så illa ändå?
Har hjälpt Eva hela dagen, burit möbler (flyttfirman Hansson och Johansson är snart en affärsidé på riktigt), kört rundor, varit på Härliga Hem och retat ihjäl oss på personalen där, träffat Niclas och skrattat. Svärmor vill adoptera mig..Dock verkar detta innebära att jag måste flytta till Svedberga..Vet inte hur intresserad jag är? Dessutom är jag rätt nöjd med mina riktiga föräldrar... Men som svärmor är hon bäst :) haha!

Blev MAX-mat under vårt pit-stop i Hyllinge. Tänkte att om jag ändå har burit runt på en mega TV (old style med bakstycke, haha) och bänkar och grejor så kan jag förtjäna lite skitmat. Dessutom kom jag hem för sent för att hinna laga mat innan träningen, ska faktiskt lägga mig och däcka istället...verkar mycke bättre med en power nap än att laga mat.. Eller? ;)

Har nästan pussats med polisen två ggr idag, det var ju jävlar vad dom är i vägen överallt här uppe.. Jag ska i alla fall vara tyst nästa gång dom är ur sikte, för varje gång jag nämner "Nämen, här är ju inga poliser längre" så nog fan dyker dom upp framför näsan på oss!

Jaja.. Min dag så långt. Nu ska jag ringa paranteserna och sen nanna kudden i en timme. Sen blir det till att avverka ett par kilometer på löparbandet innan pizzan och fotbollen ikväll.. Var dessutom snack om nån dessert på Oz..? We'll see :)

image377
Nanning sandra på väg hem från jobb i förra veckan...

image378
Soluppgång :) Myyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0