This is the end..

I alla fall på denna veckan! :)
Sluuuut! En halvtimme kvar bara... Natten har gått superbra, Bella har varit SÅ duktig!
En viss liten Pingla kom och roade oss ett tag mitt i natten.. En sliten pingla.. Men ändå :) O den där pinglan ska med på fredag.. O vi ska dela en shot ;) haha!

"Men asså jag har inte heller spec mycke pengar att göra av med..så vi kan dela en shot"
Smart Sandra :)

Nu ska jag snart hem och unna mig några timmars sömn.
Tvätt kl 17, därefter träning och sen glögg.. Gumms vi måste kolla på boston tea party under tiden.. Boston glögg party kanske? ;) ha ha ha.. Skitkul :P


image359

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja självklart ska vi se Boston Tea Party! Förra veckan lärde jag ju mig massa med saker. T.ex. hur många satser sperma man behöver för att klara sig ett dygn....... Ehm ja jag hoppas att svärfar inte läser min blogg lika slaviskt som din :P Ja ikväll e de mys i min soffa med glögg. "Alkohol e väll inte fel?"

2007-10-15 @ 11:04:00
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0