Tillägg...

Just de..Höll på att glömma..

Sinnes...Sitter utanför Cardinal på cykelställen och får lite frisk luft..

Då kommer det fram en kille...en som jag verkligen inte känner, aldrig sett förr. O börjar sjunga.. Han går seriöst ner på knä och börjar sjunga "You've lost that loving feeling" för mig...Ni vet..Tom Cruise i Top gun..

Nog de sjukaste som har hänt mig ute..hahaha..

O Peter och Mattis gjorde en dubbelmacka med mig..också rätt wacko men men ;)

Har säkert glömt en massa men i så fall kommer det imorrn!

LOVE IS WICKED ;)

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja fy fan va roligt vi hade! Tack för att du fick mig på humör igen gumman :) O du drack mjölkdrink!!! Och JAG shotade!!! What the fuck happend?? Du KLISTER! Jag menar KRISTER!

2007-10-21 @ 13:07:30
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0