Tre rätters, flirt och sjukdomar.

En väldigt bra dag måste jag nog säga..

Hem till Hbg, in i bilen med Eva och bort på Willys. Månadshandling..Hjälp vad vi kan shoppa mat ihop gumman! Har nog aldrig handlat så mycket grönsaker och grejor i hela mitt liv.. Apelsiner, kiwi, avocado, tomater..u name it :)
Hem och packade upp allt och i säng, runt tio kanske.
Upp kl 17 och snabbt in i duschen.. Ner på stan och träffade mamma, handlade present till storebror... Och konstaterade att när en kille säger "Men alltså..du kan ju alltid ta ner din pojkvän hit så han får prova..." så är det galet genomskinligt!
Drack en kaffe och tog en cheesecake och diskuterade mitt fina schema i farten.

Upp till Eva för en tre-rätters med henne och Dessi. Allt vi åt får ni nog läsa om HÄR, då hon är mycket bättre än mig på att beskriva mat. För mig funkar "mat" och "det var gott" haha :)
Men GOTT var det ;) Tack gummsi!

Skrattade nästan ihjäl oss åt "baletten" i vardagsrummet och diverse bilder.. Massa "nawande" senare var jag tvungen att gå..Fick sällskap av Dessi som skulle ner till sin buss.

Nu är man alltså på jobb.. Och tre timmar har snart sprungit iväg. Det går SÅ fort på helgerna!
Mackan jobbade.. Alltid lika kul att se gästernas reaktion när följande konversation dyker upp:

"Nä men SANDRA!!"
"Hej darling"
"Heeej..kom o ge mig en kram!...Du jag kommer snart ut med kaffe till dig"
"Mackan..du vet att jag älskar dig över allt annat va?"
"Sandra..du vet att jag känner det samma"

Haha alltid det samma..varje kväll vi jobbar ihop.. O alltid ser gästerna lika positivt överraskade ut. Jag undrar hur många ggr jag har fått höra "Neeej men guud vad trevligt med personal som kramas och är så mysiga med varandra, så borde det vara överallt"
Yes :)

Dök upp en annan känd Nisse här också.. Vet inte var jag har sett honom förr ;)
Dock blev hans vän lite förvånad..Haha!

"Du..sluta nu flirta med receptionisten"
"Det gör jag så mycket jag vill.."

En halvtimme senare när dom går förbi igen

"Men för helvete...du flirtar ju med henne"
"Jaaaa...."

Ytterligare en halvtimme senare när dom ska gå hem:

"Okey...men allvarligt...stöter han på dig?"
"Ja.."
"Hahaha...du stöter på henne"
"Jaa"
"Öh...Okey..ni skojar inte?"
"Nej..."
"Ojdå..fan vad jag har gjort bort mig då.."

Hahah :P Ojdå..Ajdå :P

O sjukdomar ja... Jag och Pinglan konstaterade efter en blick på schemat att vi är körda. Undrar vad tanken är om någon blir sjuk. Han och jag kan visserligen jobba massor..det har vi gjort förr. Men.. Allvarligt talat.. Blir någon av oss sjuk..då får vi nog stänga repan..?
Känns sådär om jag ska vara ärlig.. Men allt löser sig. Vi har löst världsproblem förr han och jag. Typ.

Ne...Jobba lite till är det tänkt :)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Vi vet ju var vi har er

2007-10-27 @ 01:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0