Två ibumetin och en kanna kaffe?

Undrar om det är en bra kombo? Jag tror inte det?!
Helt galet ont i huvudet börjar jag få. Brukar vara ett säkert tecken på att jag har druckit för mycket kaffe. O ändå drog jag till med en latte med Åse innan hon gick och sen kom Mackan här precis med en balja...Ett 07,75 liters glas med kaffe..
Blev två ibumetin till det kan jag informera om.

Mår småilla och har ont i ryggen också.. Har känt så i ett par dagar nu. Inte alls kul!
Jaja, det går över tills jag gifter mig.. Hm..nån som funderar på o fria? Fritt fram grabbar :P

Har varit en mysig familjekväll hos storebror. Blev visad familjens nya tillskott (hagelbössan) och mös med god mat och glass o grejor :) Synd bara att kvällen tar slut alldeles för snabbt när man ska iväg och jobbade. Hade iofs en nice timme med Åse innan jag var tvungen att sätta fart så.. Ska väl inte gnälla!

Nu vill jag dock helst av allt gå och lägga mig.. Men nejdå...9 timmar kvar....NIO!?

Ugh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0