Världen är full utav galningar, dom allra flesta finns på mitt jobb!

Ja, det är faktiskt sant. Men också helt underbart.
Idag var en sån dag då jag verkligen inte ville hit. Hade ingen ork, ingen lust och var inte motiverad för fem öre. Men.. (det kommer ofta ett "men" när jag börjar negativt känner jag) här är allt som det ska. Det flyter på..Har en del att göra inatt..
Mitt humör vände väl när Pinglan visade trynet här :) You are my sunshine. Jag kan verkligen inte vara på dåligt humör i hans närhet, det finns bara inte!
Nu är det ju dessutom snart dags för Dreamteam igen verkar det som..Oh happy days ;) Vintern ska bli NICE!

Snackat massa skit med Sofia ikväll också..Nu åker hon..trist :(. Johan och jag har käkat päron och pratat mat..(kockar!!!) och Diana och jag har försökt lista ut personalproblemen..Jaja.... Vi lär inte vinna några nobelpris för det ;)

För tio minuter sen blev jag attackerad av tre galna 40 plussare.. :) Kock, servitör och hovmästare som slänger sig över mig.. Mmm tycker om er med små troll :P

Snart ensam kvar..och ska börja jubba litta :)

Have a nice night!

image291

Sun is shining :P

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tur jag inte ringde och störde, ty Stellan såg lite tagen ut.

2007-10-11 @ 01:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0