Ajax is da shit ;)

Hrm ;)
Hela vår lägenhet doftar nu vårblommor.. Ajax är underbart ;) haha!
Har varit en effektiv dag. Blev väckt av hjärtat kl 8... "Du..du kan somna om igen, ville bara säga att du kommer attfå sjukt bra väder på din lediga dag"
Okey. Med tanke på att han inte skulle upp då så var det ju himla snällt att han väckte mig för att säga bara det.. :P
Sen var jag såklart klarvaken.. Så vi gick upp och käkade frulle på balkongen och slappade..
Bilderna från vår förmiddag ser ni ju nedan.

Sedan dess har jag suttit på balkongen och läst. 115 sidor bara försvann.. Lär bli en hel del till har jag en känsla av (ska bara ta en dusch först...).
Mamma kom hit, prommis/löpning i Pålsjö skog och sen hem för käk och kaffe. Sen har jag minsann städat här hemma.. Dammsuging, golvtorkning och dammning.. Vårt badrum skiner ;)

Så nu tänker jag ta mig en välförtjänt dusch och sen krypa ner i vår säng med boken och försöka somna tidigt fast min blivande man inte är hemma :(

Blir nog en blogg till lite senare ;)
Tills dess... Njut av tisdagskvällen!

image674
PS. den röda är det vi använder för tillfället...doftar helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0