Arg som ett bi!

Idag är det krig gott folk..
Upptäckte igår att jag ligger på minimum INGÅNSLÖN!!
INGÅNGSLÖN! Inte den minsta lönen enl. avtal..utan den minsta INGÅNGSLÖNEN enl. avtal. Efter två jävla år! vafan!
Har redan förvarnat chefen för att jag vill ha ett snack med henne innan dagen är slut.. Morr!
Annars kan jag precis lika gärna jobba för ingångslön någon annanstans.. Där det faktiskt är en ingångslön.

Nåja. Annars går det bra på jobb.. Mest av allt vill jag hem, köpa en flarra vitt och snacka skit med Malin resterande av kvällen.. Vilket jag faktiskt också ska göra så fort jag kommer hem härifrån!

Kan man få den lönen man skulle haft retoraktivt?
Fan vad förbannad jag är.. Blir bara värre varenda gång jag påminner mig själv om det också..
Hjälp vad dom ska få höra det sen!

Men nu är de lunch

Kommentarer
Postat av: BIG B

Klart de ska va retro..opp me lovorna!!!

2008-04-24 @ 14:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0