At work!

Så, har installerat mig på jobb och förberedd mig på 8 timmars full fart!
Ska faktiskt bli rätt kul då det verkar som att vi har fullt hus med både folk och partygäster, trevligt trevligt!

Hade världens mysigaste stund innan. Satt och käkade frukost på balkongen och sen låg vi i soffan en halvtimme och bara kramades och tog det lugnt innan vi skulle gå. Sånt som gör att det känns SÅ mycket lättare att åka iväg. Strunt samma. Om 24 timmar har jag jobbar denna helgen också, det känns fint!

Jag har dock en massa att förbereda. Jag håller ju i visningarna imorgon, och det känns sådär planerat av resterande ledning. Men det löser jag, as always! Det ska bli bra, så enkelt är det!

Med andra ord är det dags att jobba lite nu!

Kram på er där ute i sooolen! ;)image608

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0