Blomdoft :)

Såddär ja. Dammsugning färdig, golvtorkning färdig.
Stoppat in en maskin tvätt... OCH pratat lite skit med Tobbe.
Ibland är jag sjukt effektiv.

När postkodmiljonären är slut ska jag fixa en ansiktsmask och sen bara ligga platt här och njuta av att det är fredag. Dock är det något som fattas.. Eller någon.

Vill ju ha min grek hemma!

Hm.. vi köpte ju en "palm" på IKEA precis när vi flyttade ihop... Hjälp vad vår lille bebis har växt!! Nu kan man snart missta den för en riktigt palm.. Eller hm,kanske inte riktigt ;)

På tal om bebisar... På bussen efter träningen kom en mamma och liiiiite bebbe på. Såg bara en liten minihand som stack upp och letade efter mamma.. SÅ sött! Ser fram emot (inte längtar) mot att vi har en sån lite krabat.. Dock ska vi ha en massa tid för oss själva först med Paris resa, Greklandsresa, Jul & Nyår, Bröllop och bröllopsresa :) Därefter kan vi börja snacka.. Men det märker vi :)
Just nu är jag bara så galet nöjd med vad jag har.. men vem hade inte varit det? Jag ligger ju inne med världens bästa blivande man!

image631

Mitt fina Hjärta :)

Kommentarer
Postat av: evelina

vad fina ni är tillsammans!!

2008-04-04 @ 21:38:03
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0