Brudbuketten, mitt val!

Förlåt, ni fick aldrig svaret igår. Har miljoooner ursäkter jaglovar ;) Men nu ick jag två röster till så det va väl bra.
Kan konstatera att två personer av tio har samma smak som jag. Dom två som faktiskt har känt mig längst av er som har kommenterat (minus mamma som faktiskt har känt mig längst överhuvudtaget) Men hon tyckte inte som jag så ;)

Istället för att babbla så kanske svaret?
För mig är det givet.

1:an är fin:
 

2:an är alldeles för mycket blått även om det är fint:


4:an tycker jag är lite fööör "gullig":


Så.. mitt val blir alltså nummer tre!

image651


Vilka som tyckte som jag?
Maggis och Linn :)

Kommentarer
Postat av: maggan

jaa va bra jag e :D

2008-04-18 @ 19:14:36
Postat av: linn

Skönt att se att du har bra smak! ;)

2008-04-18 @ 21:30:13
URL: http://walldow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0