Brudklänning i paris?

Fick den frågan idag.. Om jag inte skulle passa på att handla min brudklänning i Paris.
Svaret är NEJ av pga tre väldigt bra skäl.

1. Paris är SVINdyrt.
2. Nicco ska inte få se min klänning.. och det lär bli svårt att välja utan hjälp och utan att visa honom något.
3. Det är alldeles för långt i förväg. Jag vill hinna prova en massa kläningar och verkligen känna in vilken som är DEN RÄTTA.

Men visst, kika kan man väl alltid ;) Haha! Man är ju inte tjej för inget ;)

Har föresten en sak till fixad inför Den Stora Dagen. ( Jag veeeet att folk tycker vi är ute i sjukt god tid, men å andra sidan slipper vi stressa in i det sista på detta sättet).
Har bokat bröllops DJ. Det blir alltså DJ på festen.. Härligt! Vi kom överrens om det till slut ;)
Blir säkert jättebra! :) bara jag får gifta mig med min kärlek så :)

På tal om min kärlek.. Nu har vi ca 12 timmar på jobb kvar vardera innan vi åker till paris (Räknar med morgondagen nu också)
NICE!

image675

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker det är bra att ni är ute i god tid med era bröllopsplaner! Som du säger, då slipper ni stressa med allt i sista minuten och då kan ni njuta av väntan på den stora dagen istället :) Kör hårt med planeringen! :D puss o kram!

2008-04-30 @ 10:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0