Deklarerat!

Nice.
Då var det undanstökat.
O får jag tillbaka pengarna innan midsommar är vår greklandsresa betald ;) DET gillar sandra!
Efter att pengarna har kommit in på kontot ska jag byta bank.
Dags för mig & Nicco att bli seriösa och skaffa oss ett konto tillsammans. Varsitt lönekonto men ett separat som vi ska ha som sparkonto. Bland annat till bröllopet, där lär ju behövas en del kronor ;)

Som vi har njutit idag! Bilder kommer lite senare!
Gick ner och la oss i hamnen med varsin kaffe, lite kallt i vinden men annars helt ok.
Upp till mami en snabb sväng och hämtade lite kläder som jag har lovat att tvätta till henne (har en maskin på för fullt just nu!), ner på stan igen och satte oss i solen för att äta en "lunch", kom på att vi ville ha glass innan vi gick hem så det blev en glass på en bänk också innan vi promenixade hem parkvägen ;) Underbart

Nu är Nicco på jobb och jag har som sagt slängt in en maskin tvätt och deklarerat!
Skulle behöva städa av här hemma men funderar starkt på att göra det efter att jag sprungit en runda i skogen! Det fixar sig alltid ;)

Nu ska jag iaf slappa!
Foto kommer som sagt senare ;)
Bjuder dock på ett gammalt..sisådär två år sen det här:

image664

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0