Dust sucking..??

Ska ägna mig åt det snart. Får ju finbesök imorgon... :P
O efter som ullared står på schemat innan dess lär vi vara mindre sugna på att städa imorgon eftermiddag. Då vill vi nog sooova.

Har tränat. Efter 60 utcheck, massa spring och fixande och förberedande inför visning så har jag tränat dessutom. Stolt över mig själv! Biceps, triceps och lite mage. Dessutom är träningsschemat inför nästa vecka satt. Nice!

Måste sätta fart här!
Åse åker imorgon,... Jag vill inte :( Jag...Vill...Verkligen...Inte!!!
Jävla fröken Larsson som har sån äventyrslust.. vad är det för fel på Skåne? ;)
Nä...Gumman...Är verkligen jätteglasd för din skull.. Men jag och Johan saknar dig redan :(

image630

Well.. Mindre smickrande bild kanske.. Men söööt :) KRAAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0