En liten semester?

Yes, min blogg har fått vila lite de senaste dagarna som ni säkert har märkt.
Jag har faktiskt varken hunnit eller orkat. Känns lite som att alla vi bloggare har rätt till en liten paus ibland?
Men nu är jag på G igen :)

Dagarna på bokningen (torsdag och fredagen) bara flöt förbi, galet hur fort sjutton timmar kan gå egentligen. Men men. Helgen har ägnats åt det jag älskar allra mest, Nicco, familj och lite spelkväll i fredags.
Satt här och käkade och sen drack vi en massa goda drinkar och sjöng singstar, lirade guitarrhero och skrattade. Nice.

Igår flög jag och min kära sambo omkring och fixade. Köpte mat, vin och annat. Fixade och sen kom 19 pers hem till oss.. Trevligt.. Typ :P haha! Jaja det var mysigt i alla fall. Kul att snacka lite skit med alla även om man inte hinner prata lika mycket med alla som man kanske hade velat.
Folket gick vid tio och sen däckade vi.

Vaknade halv nio och sen dess har vi varit i full gång, käkat vår första frukost på balkongen, vattnat blommor och städat, myst och kollat på Gilmore.
Niccos föräldrar och morföräldrar har varit häroch druckit kaffe och käkat lite paj, mysigt det med. Så glad att jag har en blivande man som är lika glad för familj som jag är :)

Nu ska vi fluffa vidare...vem vet det kanske kommer en blogg till lite senare? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0