En lycklig blogg!

Hemma!
I soffan med laptopen, fotboll (HIF - Norrköping) på tv och mat på G. I glasen varsitt glas rött :) Från vår nästan nyinköpta karaff ;) Halvliters, perfekt till oss två!

Presentationen gick bra! Vi fick dela upp oss i två trots allt. Sinnes. Över 40 pers. Tjena.

Nåja, det gick bra och det tackar vi för.. Dock torr i munnen fortfarande efter allt babblande. :P Men nu är det gjort också, fick många tack och "guuuud vilken bra visning" Kul att höra. Speciellt med tanke på att de flesta frågorna kom i Vinkällaren som definitivt inte är mitt område. Men jag klarade mig där med :) Weho!

Nu känns det lättare. Nu är Paris nära. Inga moln över huvudet, inga uppförsbackar i sikte såvitt jag vet! Skönt!

Så skål på er och happy sunday!

image657

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0