En sista..

.. blogg för ikväll kan det väl bli under tiden som jag väntar på att Anders ska dyka upp. Stackaren är väl lite trött efter frukostmötet i morse!
Jag är också trött.. men inte trött som i sömnigt trött, mest seg och vill åka hem nu!
Ska bli kul att jobba lite annorlunda tid imorgon dock.. Nice ;)

Men vet ni vad? Om ca två timmar har jag landat i Helsingborg, mött upp Nicco och är å väg hem. Hemma lär det bli ett avsnitt Gilmore Girls och sen nanna kudden. Nanna kudden läääänge imorgon om jag får bestämma! Och på torsdag tänker jag knappt lämna sängen. Förutom de varv då jag laddar tvättmaskinen och packar ner ett plagg eller två!

Just det! Kan någon påminna mig om att jag måste hämta mina vita ballerina imorgon! De har minsann kommit från La Redoute ;) Ska bli kul att prova, och om de passar åker de givetvis med till Paris :)

Nä sov så sött nu!
Önskar att jag hade kunnat göra det samma för tillfället ;)

image580

Vi har förresten hittat den PERFEKTA bröllopstårtan.. O den ser inte ut som ovan ;)

Kommentarer
Postat av: Kimsan

ha en helt underbar weekend i Paris! Ska tänka på er när jag sitter på jobbet och svettas =) Är inte alls avundsjuk... ;)
Kram!

2008-04-30 @ 16:34:31
URL: http://www.metrobloggen.se/kimsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0