En solig blogg :)

Vet ni vad jag gör just NU?
Sitter på balkongen mitt i solen och dricker upp mitt kaffe. Helt jävla underbart... Om man nu får skriva så? Ja vafan, det är min blogg så jag bestämmer så det får man :)

Jag och min blivande man har precis ätit frukost och sitter nu här ute och njuter lite innan vi båda ska börja jobba. Jobbar ju som bekant tre kvällar i streck denna veckan.. Han ska givetvis vara värst o jobbar fem kvällar.. Typiskt honom ;)

Vi ska på stadsvandrng med jobb, snacka om att dom har valt en perfekt dag, bättre väder än så här blir det nog inte! :) På med solglasögonen och ballerinaskorna så vandrar vi ;)

Imorgon tänkte jag ju gå ner på gymet och köra ben & rygg men om detta vädret håller i sig ska vi upp i pålsjö och springa en sväng istället.. Nya löparskorna måste ju användas.. Eller hur? ;) Just ja, lovade ju en bild på våra nya bebisar.. den kommer, har bara varit så full fart att jag inte inte riktigt har hunnit med att fota dom ännu.. men tålamod, de kommer :=)

Näe.. nu ska vi boka platser i planet på vägen hem från Paaaariiiis.. om 25 dagarär det Au revoir Suede ;)

Njut av vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0