Freaky Friday!

Kanske?
Jag och lillsyrran jobbar ihop... det är ju lite freaky om inget annat :)

Haha, det var två irriterade sambos som möttes på knutpunkten igår. Nicco hade haft det skit på sitt håll o jag på mitt.. Men men, vi dränkte sorgerna i varsitt glas rött innan vi somnade ;) Mys!

Ikväll ska vi dricka champagne! Vad vi firar mer än att Lundia fyller 40 det vet ja inte, dock ska det bli kul! Eller hmm vi firar att om en vecka sitter vi på planet till Paris :) Undrar om man skulle fira med skumpa kl 7 på morgonen också? ;) haha!

Nä.. Nu måste jag jobba!
Imorron e de klipp och färgning hos världens bästa Mia :) Ska bli kul att uppdatera henne "lite" haha. Ska boka tid till den 16:e maj nästa år redan nu ;)

Njjuuuuut av att det snart är helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0