Happy family!

Gårdagen var fruktansvärt bra! Helt underbar precis hela tiden!
Jag tror att efter idag har jag precis vad jag behöver för att orka en tuff vecka på jobb!

Ullared först... yes 3 minuter över sju var vi faktiskt hos mamma.. Vi kan om vi vill.
Jag och Nicco shoppade loss.. Hrm.. Shampoo, duschcreme, diskmedel, tvättmedel och tre spel ;)
Utanför Gekås.. Hrm. Två par nya skor för min del... Ett par löparskor från Nike som jag redan bara älskar.. Bilder på dessa kommer senare..
Köpte även en halvliterskaraff, perfekt att ´ha vin i för två ;) Och en stekspade...

Mamma shoppade grejor till våra bröllopsinbjdningar :) Det känns seriöst!


Det andra paret skor jag köpte/fick av mami... Låga svarta pumps.. Ursnygga!


Så här kul hade mitt hjärta.. Han verkade ha roligare utanför? ;)

På kvällen kom BB och svägerskan... MYS! Vi snackade massa skit, drack cider/vin/drink och käkade hemmagjord pizza och två ton pringles.. ;) Underbart.
Helt plötsligt känns allt sådär perfekt igen!

Så här såg jag ut igår:



Snabbfoto i hissen ;)

O nu ska vi äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0