Here we go again!

Åter på jobb.. Har faktiskt varit här i över fyra timmar kunde jag visst konstatera när jag kollade klockan, ojdå!
Tiden grå fort när man har roligt... För just roligt har jag faktiskt ikväll! Eller har haft hittills i alla fall. Mycket att göra, två chefer på bra humör o så Emelie förstås, lillasyster e alltid kul ;)

Ser inte riktigt fram emot morgondagen dock. Upp tidigt för vi ska iväg kl 09. Kl 11,00 ska jag befinna mig på möte i Lund.. receptionsmöte på jobb och jag har tydligen en massa punkter att hålla i. Tjena, noll förberedd! Men det ordnar jag ikväll!
Efter mötet ska jag jobba kväll och sen hem.. Upp kl 06 dagen efter för att befinna mig på bokningen klockan 08,00... Sitta där själv i nästan nio timmar och sen träna pilates..
Fan vad jag längtar.. Not!

Fredag blir också spännande, men det får jag ta sen för nu får jag minsann gäster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0