HIF

Näe.. mitt bet gick inte i lås.. Jag sa 3-1... O så bra som dom faktiskt spelade så kunde det lika gärna ha blivit så.. Men nej.
Kommer aldrig att förlåta Henke för att han missade straffen!

Uuuuunderbar dag för övrigt!
Miche var här och fixade upp vår sovrumslampa, vår balkonglampa och en list mellan tv och tv-bänk.. (suprsnyggt!). Så nu har vi minsann ordning och reda.

Blev middag hos mamma sen.. Jag älskar verkligen att umgås med familj.. Både min och Niccos.. Jag gillar det här med att ha familjen nära.. Kunna ses över en kopp kaffe ett par ggr i veckan bara... Eller över en megafamiljemiddag och ha riktigt kul :)
Är så underbart skönt att både jag och Nicco är likadana där.. Riktiga familjemänniskor.

Efter middagen bar det av till Olympia för matchen mellan HIF och HBK. 1-1 är i alla fall inte jag nöjd med.. Men men! Längesen man satte sin fot på Olympia.. Känner att det får bli många fler ggr denna säsongen, det är ju SÅ kul!

Nu sitter vi i soffan o kollar GilmoreGirls..Har precis slängt i oss lite resten från pizzan igår o nu kom hjärtat med varma popcorn.. Vi har det verkligen underbart bra!

Har haft ett update samtal med Cecilia, kanske ska ses nästa helg så att jag äntligen får se Sally och hon får ta sig en titt på mitt vänsterfinger :) Min goa "sis"!!

Nu vidare in i Gilmore världen!

image637

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0