Hot like me?!

Sitter i back office och käkar lite (Lamm - TACK Johan!) och helt plötsligt hör man "Don't cha" från köket. Det var ju inte i förrgår om man säger så! :)
Blev nästan på lite partyhumör. Får se om man får med sig sin älskling på en drink i staden när vi kommer hem från paris.. Innan lär jag inte hinna :P

En visning är över, Göran var GOOD! Nu är det min tur att vara bäst.
Emelie kommer när som, då ska jag gå hela rundan och förbereda mig själv på skiten :P haha

Uscha!

Njuter ni av våren alla ni som inte jobbar?
Jag står minsann och är lite sotis på alla som sitter på bänkarna utanför :/

image654

Får man ge dom här i present till sig själv (kanske i vitt?) om det går riktigt bra idag? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0