Inte värre än så!

Vi fick lämna in ringarna igen. Men det går att fixa så att min blir precis lika "vitguldig" som älsklingens.. Perfekt, det var ju så den såg ut när jag fick den :) Känns inte riktigt som "min ring" när den inte ser likadan ut..

Jag är på jobb som ni kanske förstår, en och en halv timme har redan passerat och jag har en hel del att hitta på ikväll. Ska bland annat förbereda för alla mina 55 ut imorgon. Hjälp vad den förmiddagen kommer att gå fort, men det ska nog gå bra.. Är ju inte direkt första gången ;) haha!

Nu ska jag gå och muta mina grabbar till att fixa nån god kaffe till mig och sen är det dags att sätta fart på riktigt :)

Kram på er gullungar!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ledsen med bilen, för det kan jag inte ändra på.Bestämt sen länge.Ha de gött.

2008-04-03 @ 16:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0