Jag har världens bästa blivande man!

Det kvittar vad ni än säger nu.
Jag har det.
That's it!

Vi skulle ju kolla gilmore, vi hamnade på balkongen med varsitt glas vin och spelade en runda yatzy istället.Känner jag oss rätt kan det nog bli ett par rundor till ikväll.

Dock har mitt hjärta precis lagat mat så jag antar att vi ska äta rätt snart.
Skön känsla, vitt vin i glaset, matdoft och ett nystädat hem :)

Snart åker vi till Paris och resekassan bara växer.. Pappa bidrog igår och idag fick jag "euro-presenter" av både svärföräldrar + svägerska och svär-morföräldrar... Kan man förresten säga så? :) Haha

Fem/Sex lediga dagar ihop... I can't wait! :)

image638

KÄRLEK!!!

Kommentarer
Postat av: mamsen

gissa vem som har den bästa svärsonen!! Ha en skön söndagkväll, träna imorgon??
kramisar till er båda

2008-04-13 @ 18:53:37
Postat av: mamsen

gissa vem som har den bästa svärsonen!! Ha en skön söndagkväll, träna imorgon??
kramisar till er båda

2008-04-13 @ 18:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0