Jag ska GIFTA mig!!

Hahaha.
Suttit och snackat skit med Malin fram till nu, så mysigt!
Ätit räkor och druckit vin och myst. Läskigt förresten att Petter ringer och frågar om jag ska äta räkor ikväll.. Blev lite rädd men insåg sedan att han menade räkfrossan på Lundia 40 år ;) hahaha!

Har blivit mycket bröllopsprat.. Och jag har överraskat mig själv.
Varje gång meningen "Nu när vi gifter oss..." eller "På vårt bröllop...." Eller liknande har kommit upp har jag eller Malin sett lika överraskade ut och sagt "JAG ska GIFTA MIG" eller "DU ska GIFTA DIG".
Haha :)

Det bästa med det hela? Varenda gång jag faktiskt inser att jag och mitt livs kärlek ska gifta oss så sprids det en härligt bubblande lycka i hela kroppen på mig. Det är SÅ rätt att vi gifter oss.. Även om vi kommer att ha likadana joggingställ och husvagn om 20 år :) Fine by me! Jag gifter mig med min allra bästa vän.. och jag VET hur underbart kul vi kommer att ha det på vägen!

It's us against the world!

image675

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0