Just a little bit rastlös

Som vanligt vid den här tiden så är jag just nu otroligt rastlös... Jag vill ju gå hem!

Lovade dock att berätta om fredagens planer so here it goes.. (eh?)

Bokningen mellan 08,00 - 16,30.
Möta upp Sara, Emelie, Anders och kanske Mattias efter jobb.
Ta 16,48 till Helsiiiingborg
Vandra upp till mig och på vägen komma på vad vi ska käka
Köra Singstar, guitarhero och nintendo wii ;)

Jag ser fram emot det även om jag vet att jag kommer att vara DÖDStrött efter denna veckan. Tre kvällar och sen själv på bokningen.. Sandra kommer att sitta i hissen.. Eller nej, jag kommer att åka upp och ner i den som en jävla jojo.. Men men det som inte dödar en stärker en.. Eller hur var det? Jag överlever alltid, och lär mig nåt på köpet.. som vanligt där med :)

Nu ska jag ringa lilla sis ;)

Kommentarer
Postat av: mami

Just precis, har jag alltid sagt, det som inte dödar en stärker en! Sen kommer familjen på lördag så är det fullt ös igen!
kram

2008-04-09 @ 10:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0