Just a little bit trött

Nicco har så rätt. Man behöver mer än en dag för att återhämta sig. Så enkelt är det!

Söndagen blev mer än lovligt lugn för mig, inte ens en blogg som ni kanske märkte. Ingen brunch och inget möte med Cecilia. Kroppen bestämmer sådant!

Idag är jag på jobb dock, precis haft möte och nu har jag ju bara tre timamr kvar, känns lite knas faktiskt när tre timmar bara försvinner.. Dock rätt skönt nu när resan börjar närma sig.. att det går snabbt alltså! :)
På fredag åker vi :) UUUUnderbart räcker inte för att beskriva hur det känns. Jag behöver varenda timmes ledigt.. och varenda timme jag kan få med Nicco!

Ska börjar kolla på hur jag ska vara ledig vid vårt bröllop efter denna resan är det tänkt. Det är väl lika bra att jag lämnar in den ansökan efter sommaren så man inte riskerar att det missas.. DET hade varit lite katastrof faktiskt, haha!

På tal om bröllop så kom vi faktiskt lite längre i våra planer igår, mys!

Å nu jobbar vi vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0