Kaffe och panodilpaus?

Vet inte hur bra det går ihop?

Inte alls skulle jag gissa på men så fick det i alla fall bli. Mitt huvud sprängvärker efter brist på kaffe. Jag VISSTE ju att jag skulle skulle vänta tills jag kom till jobb.. men ändå gjord ejag det och nu kan jag knappt stå med öppna ögon. Underbart beroende det där. Hrm.

Vi har FULLT och lite till ikväll. Men det fixar jag o Lillsyrran, as always ;) Hon ska bara komma tillbaka från sitt utvecklingssamtal först.

Vad gör ni ikväll små vänner??

Förresten, glöm inte kommentera om brudbuketten nedan!

Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-16 @ 20:50:10
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0