Kärlek!

Stod precis och funderade lite här på jobb, ni vet sådär när man liksom stannar upp och försvinner lite.

Tänkte på hur mysig hösten kommer att bli.. Vi har ett bröllop som ska planeras, dvs massa vinkvällar och planeringskvällar med nära och kära.. Kom på mig själv med att nästan stå och längta efter en höst och vinter tillsammans med min Nicco.
Sen kom jag på att det är vår NU! Att vi ska ha den mest perfekta våren och sommaren först.
Och vet ni vad?

Om mindre än en månad åker vi till Paris. Jag känner på mig att det kommer att bli min bästa semester någonsin! :)

Grekland i augusti kommer också att bli perfekt o sen ska vi vara utvilade inför en tuff jobbhöst! Men tänk som sagt vilken vår och sommar man har framför sig först..!

Som jag skrev till Nicco precis. Det finns nog inte någon årstid som kan bli riktigt hemsk när man har honom ( o då HATAR jag ändå höst och vinter!)

:)
Two hours to go :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0