Längtan!

Kan inte riktigt hjälpa det.
Idag längtar jag.
Stod här och funderade lite innan.. Tänk att jag ska bli Niccos fru om lite mer än ett år. Hans Fru. Det är Stort!
Och alldeles underbart! Vår bröllopsdag kommer att vara den absolut bästa dagen i mitt liv, så enkelt är det!

Håller absolut på att vänja mig vid det här med att vara "min blivande fru" till honom också. Tycker det låter SÅ mysigt när han säger det i telefon..Som igår. "Jag sitter på bussen och ska hem till min blivande frus bror" NAW! Sött!

Egentligen har jag bestämt mig för att inte längta så mycket.. Jag vet precis hur fårt det går ändå. Men just idag kan jag tydligen inte låta bli. Ser fram emot en ursnygg vit klänning, världens snyggaste "nästan-man", våra familjer och närmsta vänner och en helt perfekt dag! Känner på mig att det kommer att bli precis så!

image586

Vår kyrka!!!

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Mysigt med bröllop!:)

2008-04-19 @ 22:41:35
URL: http://hannahsthlm.blogg.se
Postat av: Jenny W

Vacker kyrka! /Jenny W

2008-04-20 @ 11:48:59
URL: http://jennyolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0