Magisk connection!

Älskade älskade Mackan!!
Kom precis ut i köket för att hämta kaffe... Är väl kanske allmänt känt att jag för tillfället inte är superpigg och att jag längtar efter Nicco.. Känns som att vi aldrig ses för tillfället. Jag tror absolut att det är bra att hinna sakna någon.. Men vi ses ett par timmar lite då och då känns det som för tillfället :(

Men i alla fall.. Kom ut efter mitt kaffe o blir upplyft av en underbar Mackan som kramar mig massor. Lite grann precis vad jag behövde idag. En jättekram av någon jag vet bryr sig om mig..! Det är nog det bästa med det här jobbet. Alla underbara kollegor som verkligen känner mig.

Kommer ihåg när jag jobbade natt och var så otroligt trött på det. Kom hit en kväll på uselt humör o då kommer Mackan och kramar om mig, ger mig en puss på kinden o säger "det är inte för alltid sandra.."

Sånt gör mig glad!
Vet ni någon mer som är expert på att ordna till mitt humör? Nicco. Alltid!
Det är ett av alla skälen till att jag gifter mig med honom. Dock finns det ca en miljon till!

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Jag ska se matchen på tv, så det hade kunnat vara bättre.
Här är allt bra, hur är det själv? Jobb hela helgen eller?
Kram!

2008-04-26 @ 17:30:03
URL: http://www.metrobloggen.se/kimsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0