Mörkare?

Min ring är tillbaka på mitt vänsterfinger..  :)) Saknad!
Dock är den typ två nyanser mörkare... Någon som har lust att förklara för mig hur det gick till???

Jobb idag var apa mestadels. Blev så arg ett tag att det var nära att jag bara gick därifrån. Folkvett... Det är ett ord som vissa av mina kollegor borde slå ut.. och sedan lära sig! Morr!

Träning efter jobb, kändes helt underbart! Behövde avreagera mig och kunde köra 35 i bänk! Nöjd Sandra med andra ord!

Fick gooood mat när jag kom hem och nu sitter vi nersjunkna i soffan.. Älsklingen kollar fotboll, jag läser bloggar och vi ska försöka engagera oss i en bröllopsresa.. Någon som har några tips? Utanför Europa!

Tackar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0