Planer...

Söndagskväll får bli vår fredag. Eller lördag om man helt enkelt bara skjuter på helgen lite.
Imorgon får jag ju umgås med mig själv efter träning och städning eftersom världens bästa jobbar sent :(
Lördag kväll kommer som sagt Miche och Eva.. Ska bli jäkligt kul men vi lär nog vara lite trötta!
Söndag är det som sagt både middag och fotboll.. men EFTER fotbollen har jag en plan.. En plan som går ut på att vi ska MYSA!
Tända ljus, bra musik och bara vi två.. Mitt favoritsätt att umgås på :) Hoppas bara att han också går med på det här :)

Sista timmen här för mig sen är det dags att bege sig hemåt för att powernappa i fem timmar. Imorgon blir en lätt spännande dag..60 ut själv och det är fredag... Spännande!

Natti på er :) Tror nämligen att detta blir sista bloggen för ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0