Sjukt underbart!

Ikväll är det GÖTT att jobba!
Tiden flyger, jag har redan klarat av hälften av mitt pass. Gör inte saken sämre att världens bästa Gill jobbar :). Solen skiner fortfarande, dörrarna står öppna till hotellet, äntligen! Det var många månader sen sist!

Jag har fixat klart frågesporten inför morgondagen. Shit vad nervös jag börjar bli! Jag hatar ju det där med att prata inför folk. Tur i oturen att det här är något jag KAN. Det här sitter liksom där det ska. Tack o lov! På sätt och vis ska det bli kul. Jag får nya utmaningar precis hela tiden nu känns det som. Är det inte att sitta själv på bokningen så är det att hålla i visnings-söndagen. Brukar ju klara det rätt bra så hoppas på att jag ska fixa det även imorgon. Har ju mina back-up planer redo i alla fall! :)

Jag och hjärtat ska ut på cykeltur imorgon! När vi slutar jobba (jobbar lunch båda två) ska vi cykla till mina svärföräldrar en sväng och sen lite runt :) Myspys!

Nu ska jag fortsätta med att se seriös och trevlig ut :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Du har en så härligt positiv attityd gumman! :D Helt rätt - du kommer klara "presentationen" imrrn och en utmaning är bara roligt! Du kommer komma långt med den attityden när du inte låter något stoppa dig. Så härligt för det inspirerar verkligen mig också! Nu måste vi faktiskt ses snart!! :) Puss & Kram

2008-04-19 @ 18:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0