Snart, snart snart!

Om exakt en vecka vandrar vi i Paris vid den här tiden.. Dricker rosévin till och med kanske?

Och om ca två timmar sitter jag och smuttar på väl förtjänt champagne på Lundia! :) Underbart!
Har haft sååå kul med lillsyrran på jobb idag. Gryyyym samarbete som har gjort att vi fick en hel del avklarat!

Nu skulle jag dock behöva sömn! Är SÅ trött i huvudet efter alla gäster och kassaräkningar och omskrivningar av fakturor att det bara snurrar framför ögonen.. Småjobbigt.
Just nu känns det lite som att jag hellre hade velat åka hem och sova en timme och sen gosa ner mig i soffan. Men nu ska vi vara sociala jag och mitt hjärta. Sista chansen att gå ut innan Paris så :) O helgen efter att vi kommer hem lyckas jag givetvis jobba :P

Ville egentligen mest säga att ni får ha en helt underbar fredag, Jag ska definitivt göra mitt bästa trots nanniga ögon och stillastående huvud. Vem vet, lite bubbel kanske gör susen? ;)

Happy friday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0