Svårförstådd

Min chef är lite annorlunda.
Jag brukar ha SÅ lätt för att läsa av människor och direkt veta vad dom tycker.. Men den här.. det går bara inte. Ibland är det solsken och ibland börjar jag undra om man har förstört hela hotellet utan att veta om det.. Skumt det dära..

Fick en rolig fråga idag.. Om när det var dags för oss att skaffa barn. Inte just nu. Så nu vet alla det!

Bella kommer snart och moi ska åka hem om ca en timme.. ska bli såå gött att möta upp Nicco, äta lite och sen sooova.. Hoppas på godisväder imorgon så vi kan springa slingan! :)

Blir förmodligen inte fler bloggar idag så jag säger godnatt till er mina kära läsare.. Hoppas ni får en helt underbar natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0