Telefonköer..

Inte min favorit.
Har suttit i två sådana idag. Men på båda platserna är personerna på andra sidan linjen urgulliga och trevliga. Det är SÄLLAN en telefonkö kan göra min dag lite bättre. :) Men kan inte låta bli att le.

Den ena kön handlade då om mina tår. Som ni kanske vet vid det här laget så är benet i min "mellantå" för långt så dom börjar vika sig uppåt.. Gör JÄVLIGT ont kan jag informera om.. o tjejer.. ni som tyckte att ett par pumps var en plåga innan, try it med detta problemet.. Not so nice!

I alla fall bestämde vi oss (jag o mamma) igår för att nu får det vara nog. Dock är Jan Hultin den ENDA läkaren i världen som jag faktiskt gillar. Han har opererat båda mina knän och är helt underbar! Mer soft människa år man leta efter, speciellt om det gäller läkarkåren!
Mamma var snäll och bokade en tid till mig.. dock är vi i greland precis då.. Så jag fick själv ringa och boka om. Så den 18 Augusti ska jag dit på undersökning, sen är det väl väntetid på operation också.
Jaja, det ska vara klart till bröllopet i alla fall och det lär det vara nu!

Bra där! :=)

Frulletime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0