Trötthets-illamående

Kvällen igår var trevlig!
Bra sällskap, uteservering, underbar pasta på I'talia och goda drinkar på Grand!
Super!

Blev inte speciellt sent men det känns att man har jobbar mycket och framförallt att det har varit MYCKET å jobb den senaste tiden. Jag är så fruktansvärt trött idag att jag mår illa!
Kan inte sluta gäspa på jobb idag och skulle mycket hellre ligga i sängen framför gilmore och äta godis. Hade nog behövt precis det faktiskt.

Är dock fast här i 6 timmar till, vilket känns jobbigt idag :(

Min förmiddag ahr i alla fall varit bra! Kl 10,00 hade jag en dejt med Mia.. Rättare sagt en klipp och färgtid. Så nu rä håret underbart fräscht igen.
Mia fick reda på bröllopsplanerna så nu jäklar :) Hon håller i precis allt som har med skönhet att göra.. På morgonen blir det frukost och champagne där med mamma och mina tärnor. Naglar, smink och hår ska också fixas där.. Can't wait! O jag vet att Mia kommer att göra världens bästa jobb! Det gör hon alltid, dessutom känner hon mig och vet hur det ska vara..
Sockersött och överromantiskt är inte Sandra, och är det nån som har koll på det så är det Mia!

Nu måste jag få i mig lite kaffe innan jag somnar!
Hörs senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0