Tröttis!

Det börjar jag definitivt bli nu!
Har varit MYCKET spring ikväll. Hjälpa alla kollegor har fått bli en självklarhet då vi minst sagt har haft fullt hus ikväll. Mina ögon börjar nu säcka ihop lite och jag vill mest av allt hem och sova. Hem till Niccos famn och somna skönt där i några få men välbehövliga timmar!

Känns inte SÅ jobbigt att jobba vändpass ikväll.. Det är som det är. Sen jobbar jag lördagen (kväll) och har hela söndagen med mitt hjärta. Och andra ska tilläggas.. Känns som att hela söndagen är planerad in på minuterna.
Brunch hos Eva, Cecilia och mamma kommer till oss och fikar, vi ska till Niccos föräldrar och försöka hinna med en joggingtur i skogen. Tror ni man kan övertala Nicco att cykla till hans föräldrar istället så får vi motionen där istället? ;) haha

Om ca 20 min kommer Bella, jag ser fram emot att få SITTA ner i fem minuter, det har jag inte gjort de senaste 9 timmarna.. Efterlängtat kan jag meddela!

Jag tänkte mest önska er en riktigt god natt.. Imorgon är det fredag gott folk! SOM det ska firas ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0