Uttråkad

Nä nu får ärligt talat Nicco gärna komma hem vilken minut som helst. Jag har fruktansvärt tråkigt!
Är verkligen så färdig jag kan bliför sängne minus tandborstning.. Precis käkat två solrosfrö mackor.. Underbart gott bröd! Har ni testat??

Läste precis ett inlägg om åldersskillnad och fattade precis ingenting. Vadå? Klagar folk på 4,5 års skillnad när två personer är tillsammans? Vad är det jag missar?
Det är fem år mellan mig och Nicco.. O vad jag vet har jag aldrig hört någon säga nåt dumt om det eller ha några invändningar.. Kanske just för att fem år inte är speciellt mycket.
Sen hjälper det nog att jag är mycket smartare än Nicco så åldern märks inte ;) HAHA ! Nä skämt åsido men jag fattar inte riktigt?

Aja. Man löser inte världsproblem på en kväll har jag hört?

image632

En bild från när jag fortfarande jobbade natt... Har funderat rätt mycket på den tiden de sista två dagarna. Är glad att jag har det som erfarenhet men jag kommer aldrig någonsin att göra om det. Kan konstatera att det verkligen inte var något för mig och att det är så här jag ska jobba.. Tänk dessutom att sova utan hjärtat en hel vecka i streck. Isch!

image633

En fördel med att jobba natt dock.. Var ledig hela Helsingborgsfestivalen.. o kunde leka med familjen.. Dock var inte den tiden den bästa någonsin.. Men men :/ It's over now.. Lätt! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Jag är 16 och han är 20... Kanske därför folk reagerar, men det är bara några som reagerar. Vissa tycker bara det är kul för mig osv.
Men tack för kommentaren :)
Ha en bra kväll
Kram

2008-04-05 @ 00:15:24
URL: http://palmquiist.blogg.se
Postat av: Malin

Mellan mig och Jonte skiljer det 4år och det är inte alls något problem, och märks typ inte heller. (Det beror säkert på samma anledning som för dig, att jag är mkt smartare än min man ;)) Så länge det känns bra så tycker jag inte att man ska bry sig om åldern ett himla dugg! :) Puss & Kram gumman!

2008-04-05 @ 17:46:53
Postat av: Dessi

hmm, det e nio år mellan mig o jonas...

2008-04-07 @ 22:37:51
URL: http://dezzys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0