Vad som hänt?

De senaste två dygnen som vi har varit utan bloggen?
Hjälp.. massor tror jag minsann att jag får säga..

* Jag har jobbat vändpass i helgen, druckit vin med jobbekompisarna + blivande mannen och sovit alldeles för lite
* Haft det helt underbart på jobb, trots ovan. Gästerna var verkligen de perfekta gästerna denna helgen :)
* Hovis har slutat och jag har tagit min sista fika med Åse.. Hon slutar på fredag :(
* Träningen har kommit igång igen. Powerpass igår, lång skogspromenad idag, träning imorgon och på fredag. Min kropp älskar mig just nu!
* Jag o hjärtat hade den underbaraste söndagen någonsin i söndags. Lååång promenad.. ner på stranden, kurade ihop oss i samma solstol och bara njöt av varandras sällskap. Att så lite kan göra så mycket! :)
* Jag och Eva har hunnit ses massor. På träningen igår, hela dagen idag och på träningen imorgon!
* Våra ringar är inlämnade.. Min ska tas in lite och vårt förlovningsdatum ska graveras in.. Jag saknar den!!! Tack o lov får jag tillbaka den imorgon! :))

Tror det var det mesta.. Hm eller förmodligen inte. Men om jag skulle få ner allt här hade ni fått sitta klistrade vid era datorer fram till tidigt imorgon bitti... Ungefär då jag ska upp alltså ;) Haha!

Älsklingen är hemma och har ätit tacos.. Så nu ska vi snart nanna minsann :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Tack för en helt underbar dag gumman! :D Äntligen fick vi ta igen all missad tid!

2008-04-01 @ 22:37:38
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0