Värme!

Åh det är äntligen vår!!!
Gick ner på stan med Nicco i bara t-tröja och kavaj! Nice!

Här är det faktiskt helt ok! Har en del att göra men känns ändå lugnt på nåt knasigt sätt. Solen skiner, dörren står öppen och alla är glada på ett lättare sätt! Våren är magisk så enkelt är det!

Mattias har kommit med fika.. Kaffe och chokladmuffins gör också livet värt att leva :)

O det var ungefär det jag ville ha sagt med detta inlägget!
Jag lever och hoppas att ni har en lika underbar dag som jag!

Förresten... Jag tänker tjata! Jag har verkligen Världens Bästa Sambo! Stod o pratade med Malin precis om att bråk i hemmet beror till 95% på att en stökar till och en städar (been there, done that) men vi bråkar typ aldrig :) Och OM vi ens gör det går det lika snabbt över :) Gillar min gummitarzan starkt.. ;) Gummitarzen = Nicco för er som inte förstod det! han kallar ju mig Hulken så...

Haha! Njuuut av vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0